Nasza placówka realizuje Teleporady w ramach kontraktu NFZ.

Dzięki Teleporadzie medycznej możesz otrzymać:

  • Zalecenia
  • e-zwolnienie
  • e-receptę
  • e-skierowanie
  • e-zlecenie na wyroby medyczne
  • Sugestię bezpośredniej wizyty w placówce
  • Sugestię kontaktu ze stacją sanitarno-epidemiologiczną

Zachęcamy do założenia Internetowego Konta Pacjenta, które ułatwi m.in. korzystanie z e-zwolnień, e-recept oraz ułatwi dostęp do danych medycznych. Więcej szczegółów na stronie pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta

Szczegóły dotyczące e-recept, e-zwolnień, e-skierowań i e-zleceń na wyroby medyczne, w tym dotyczące ich realizacji, dostępne są na stronach pacjent.gov.pl:

Teleporady medyczne

  • Ograniczają ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa
  • Ułatwiają izolację osób, które mogą zarażać wirusem innych
  • Rozwiewają obawy, jeśli sytuacja jest niegroźna
  • Skracają czas oczekiwania na wizyty u lekarzy.

Dzięki Teleporadom pacjenci z podejrzeniem koronawirusa nie muszą przychodzić do przychodni. Mogą skonsultować się z lekarzem lub pielęgniarką telefonicznie, bez wychodzenia z domu.

Jednocześnie nie ma obaw, że Teleporady uniemożliwią bezpośrednie wizyty u lekarzy. Jeśli po zdalnym wywiadzie będzie taka konieczność, pacjenci otrzymają sugestię skorzystania z wizyty w placówce medycznej lub skontaktowania się ze stacją sanitarno-epidemiologiczną.

Sposób ustalania terminu Teleporad

W celu umówienia się na Teleporadę należy skontaktować się z naszą placówką:

  • Telefonicznie, dzwoniąc pod jeden z numerów telefonów: 12 647-20-28 (Kocmyrzów), w godzinach pracy, tj. w dni robocze od 8:00 do 18:00
  • Za pośrednictwem poczty e-mail: rejestracja@gastro-medical.pl
  • Za pomocą formularza kontaktowego na stronie

Sposób prowadzenia Teleporad

Teleporady prowadzone są telefonicznie.

W umówionym terminie nasz personel medyczny zadzwoni do Państwa na wskazany podczas rejestracji numer telefonu.

W przypadku braku możliwości nawiązania połączenia, będziemy podejmować dwukrotną próbę w odstępach 5 minutowych.

W szczególnych przypadkach, w przypadku dostępności personelu medycznego, Teleporada może odbyć się od razu podczas rejestracji.